جمله های فلسفی ، جمله های سنگین ، جمله تبریک تولد ، جمله سنگین ، جملات زیبا ، جملات عاشقانه

عکس و متن زیبا ,عکس جمله های زیبا . عکس جمله . جملات قصار ، فلاسفه . حکمت . سخنانه حکیمانه ، جملات عاشقانه , sokhanan ziba ، جملات فلسفی ، سخن بزرگان , jomalat bozorgan , جملات وایبری . سخن بزرگان ، سخنان بزرگان ، جملات زیبا

جمله های فلسفی ، جمله های سنگین ، جمله تبریک تولد ، جمله سنگین ، جملات زیبا ، جملات عاشقانه

عکس و متن زیبا ,عکس جمله های زیبا . عکس جمله . جملات قصار ، فلاسفه . حکمت . سخنانه حکیمانه ، جملات عاشقانه , sokhanan ziba ، جملات فلسفی ، سخن بزرگان , jomalat bozorgan , جملات وایبری . سخن بزرگان ، سخنان بزرگان ، جملات زیبا

کاهش تحریم های دارویی امریکا علیه ایران

کاهش تحریم های دارویی امریکا علیه ایران    
۱۳۹۴\۰۸\۱۲ - ۲:۲۵ PM


وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد این کشور، تحریم های اعمال شده علیه ایران درخصوص فهرست گسترده ای از داروها را کاهش داده است تا بدین ترتیب این اقلام بتوانند به ایران صادر و بازصادر شوند.


به گزارش  خبرگزاری صدا و سیما  به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک ؛  در بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا در این باره آمده است: «دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری در حال به روز رسانی فهرست داروهایی است که بر اساس مجوز عمومی مربوط به مقررات تبادلات و تحریم های ایران، می توانند به این کشور صادر و بازصادر شوند.»

این اقدام به معنای تغییر مقررات تبادلات و تحریم های ایران است که نخستین بار در ماه اکتبر سال 2012 در خصوص صادرات مواد دارویی اولیه به ایران اجرا شد.

-------------------------
ایران اجرای برجام را آغاز کرده است    
۱۳۹۴\۰۸\۱۲ - ۲:۲۱ PM


سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا، اینکه ایران اجرای برجام را آغاز کرده است، تلویحاً تایید کرد و گفت: همه کشورهای مرتبط با برجام ترتیبات اجرایی‌سازی تعهداتشان را از روز تصویب توافق هسته‌ای آغاز کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، الیزابت ترودو (Elizabeth Trudeau ) در پاسخ به سوالی درباره  اینکه رئیس سازمان انرژی اتمی ایران دیروز اعلام کرده بود تهران اجرایی‌سازی برجام و کاهش تعداد سانتریفیوژهایش را آغاز کرده است، گفت: ایران طبق جزئیات متن توافق گام‌هایی را خواهد برداشت و فقط با تکمیل این گام‌ها و سپس راستی‌آزمایی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امکان رفع تحریمها به وجود می‌آید


وی در ادامه ضمن اذعان به نقش ایران در مذاکرات بین‌المللی صلح سوریه، گفت: پیش بینی می کنیم برخی از اختلافات درباره چگونگی حل بحران سوریه باقی بماند اما این تلاش ادامه می‌یابد.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا تاکید کرد: ایران یکی از مهمترین طرفهای ذینفع در سوریه است و به همراه روسیه منافع زیادی در سوریه دارد. ایران می تواند با همکاری جامعه بین الملل در این مسئله نقش ایفا کند ولی هرگونه تصمیم در این باره به مقامات عالی رتبه دولت این کشور مربوط می شود. با این حال ما بسیار مایلیم که همه طرفهای ذینفع در سوریه  به منظور کاستن از درد و رنج مردم سوریه در این مذاکرات حضوری فعال داشته باشند.
____________________


زمانی می توانید کسی را از راهی بازدارید ، که در آغاز، آرمانش را دگرگون ساخته باشید. حکیم ارد بزرگ (پدر فلسفه جدید)

سرآمد این جهانی شما هر چه بزرگتر باشد ، سرنوشت زیباتری در برابر شماست . حکیم ارد بزرگ

کسی که اندیشه اش ، بازیچه اخبار پراکنده و روزانه است ، هیچ گاه فرصت درست فکر کردن به آرمان زندگی خویش را ندارد . حکیم ارد بزرگ

قرار نیست با مرگ دیگران ما هم بمیریم و یا زندگی مان را به نکبت بکشیم ، زندگی را با ارزش بدانیم و برای بالندگی و شادی کوشش کنیم . حکیم ارد بزرگ

کار و همچنین کوشش های اجتماعی، بهترین آرام کننده روان های پریشان و غمگین است .  حکیم ارد بزرگ

زندگی را برای هم ، هر روز ، شیرینتر از پیش سازیم . حکیم ارد بزرگ

پرستاری از مادر و پدر، زیباترین و پر ارزشترین زمان زندگی است . حکیم ارد بزرگ

کسی که چند آرزوی درهم برهم دارد، به هیچ کدام از آنها نمی رسد ، مگر آنکه با ارزشترین آنها را برگزیند، و آن را آرمان نهایی خویش سازد. حکیم ارد بزرگ (استاد حکمت و فلسفه)

کمر راه هم ، در برابر آرمان خواهی برآزندگان خواهد شکست. حکیم ارد بزرگ

کوشش بی پایان برای رسیدن به یک آرمان پاک ، از آدمی ، چهره ماندگار می سازد . حکیم ارد بزرگ

 

ارد بزرگ  , حکیم ارد بزرگ , اردبزرگ , حکیم اردبزرگ , ارود بزرگ , اورد بزرگ , مجتبی شرکا , مجتبی شرکاء , great orod , hakim orod bozorg , بزرگترین فیلسوف جهان , فیلسوف ایرانی  , پدر فلسفه نوین , پدر فلسفه جدید , فیلسوف بزرگ

 

 

 

برخیز!...  راه های تازه ، در آرزوی رسیدن قدم های ما هستند . حکیم ارد بزرگ (برترین متفکر جهان)

گیتی دارای ساختاری سازمان یافته است، این ساختار به آن پویایی بخشیده، و برآیندی شگرف در پی داشته است . حکیم ارد بزرگ (فیلسوف ایرانی)

مردمان توانمند ، در میان جشن و بزم نیستند . آنها هر دم ، به آرمانی بزرگتر می اندیشند و برای رسیدن به آن ، در حال پیکارند .  حکیم ارد بزرگ (پدر فلسفه نوین)

مردمی که نگاه میهنی و آرزوهای خویش را به فراموشی سپرده اند ، همچون بیماران آسیب پذیرند .  حکیم ارد بزرگ

مهم نیست تا چه اندازه رشد کرده ایم ، مهم این است که ، از آرمان هایمان دور نشده باشیم . حکیم ارد بزرگ

میان گام نخست و آرمان ، بازه ای نیست، آنچه داریم ، اندازه نیروی کنونی ماست . حکیم ارد بزرگ


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد